Ako nakupovať + FAQ


Objednávku je potrebné vytvoriť cez náš e-shop, kde nám pri objednávaní poskytnete všetky potrebné údaje pre vystavenie faktúry a dodanie tovaru. 

Telefonicky, mailom ani poštou objednávky neprijímame!

Objednávky odosielame len na Slovensko. V prípade záujmu o zaslanie do zahraničia nás kontaktujte mailom na: info@liberaterra.sk.

Z jednej objednávky je možné vystaviť len jednu faktúru, ak teda potrebujete viac faktúr, je potrebné vytvoriť zodpovedajúci počet objednávok. Pokiaľ potrebujete faktúru vystaviť na školu, RZ,... je potrebné v objednávke uviesť IČO.

Objednávky odosielame až po ich skompletizovaní. V jednej objednávke je možné objednať len tovar s rovnakým dátumom dodania.


Postup objednávania:

1. krok

Vyberte si tovar, o ktorý máte záujem a vložte ho do košíka. Zvoľte počet kusov.
Počas akcií /Uvádzacie ceny, Nakupuj šikovne, Výpredaj, Dobrý skutok/ neplatia žiadne iné zľavy.


2. krok

Ak  ste u nás zaregistrovaní, skontrolujte si aktuálnosť Vašich údajov.

Objednávať môžete aj bez registrácie. V takom prípade vyplňte všetky údaje, ktoré potrebujeme k tomu, aby sme mohli vašu objednávku vybaviť.
Prečo je dobré zaregistrovať sa? Neregistrovaným zákazníkom sa nezapočítavajú body do Vernostného programu a nešetria si tak na zľavu pre budúci nákup.


3. krok

Zvoľte spôsob dopravy Kuriér. O doručení zásielky vás bude kuriér informovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli v objednávke.


4. krok

Zvoľte spôsob platby.

Faktúru s údajmi potrebnými na platbu Vám pošleme mailom a v papierovej podobe bude vložená k tovaru, ktorý ste si objednali.


5. krok
Na mailovú adresu, ktorú ste uviedli, príde oznámenie o prijatí objednávky a následne ďalšie inštrukcie a po spracovaní objednávky faktúra (ak je to objednávka pre školu).
Uhraďte sumu na účet uvedený vo faktúre. Ako VS uveďte prosím číslo faktúry.
Faktúra slúži ako záručný doklad.
 
Môžete zaplatiť aj poštovou poukážkou. Pri platbe poštovou poukážkou trvá dodanie ešte dlhšie, lebo kým nám pošta pošle identifikáciu platby, trvá to zhruba 10 pracovných dní. O túto dobu sa teda predĺži dodacia lehota.
Vzor na vyplnenie poštovej poukážky nájdete nižšie.

 

Pokiaľ je tovar na sklade, odošleme Vám ho do 10-tich pracovných dní po prijatí platby za faktúru na náš účet.
 
Cena na každý deň
je cena pracovných zošitov a učebníc, ktorá platí počas celého roka s výnimkou obdobia Nakupuj šikovne a Akcia špeciál. Objednané tituly vám dodáme do 10 pracovných dní. 

 
Nakupuj šikovne
je obdobie od 15. marca do 15.apríla, počas ktorého si môžete pracovné zošity a učebnice objednať za zvýhodnenú cenu. Takto objednané tituly vám dodáme v júni alebo na konci augusta.
 
V akcii Dobrý skutok sa počíta! zapojené školy získajú odmenu za predpokladu, že žiaci vymyslia a zrealizujú dobrý skutok (urobia niečo pre svoju školu, obec, svojich blízkych, spolužiakov alebo spoluobčanov). Táto akcia platí raz do roka. O termíne platnosti a podmienkach akcie informujeme na našom webe, na FB LiberaTerra a mailom.

 

FAQ - najčastejšie otázky


 
1. Sú všetky učebnice a pracovné zošity spracované podľa najnovšieho štátneho vzdelávacieho programu (ŠVP)?
Áno, všetky materiály pre ZŠ sú spracované podľa najnovšieho ŠVP platného od septembra 2018. Takmer všetky naše pracovné zošity a učebnice pre I. a II. stupeň ZŠ majú odporúčaciu doložku MŠVVaŠ SR.
 
2. V čom sa líšia Pracovné zošity od Pomocníkov?
Pracovné zošity sa líšia grafickým spracovaním a ilustráciami. Obsah ostáva, až na malé výnimky, rovnaký. To isté platí aj pre učebnice.
 
3. Kedy mi bude doručený tovar, ktorý som si objednal/a ?
Pokiaľ je tovar na sklade, odošleme Vám ho po pripísaní úhrady za faktúru na náš účet do desiatich pracovných dní . Pokiaľ by nejaký titul nebol dostupný informácia bude aj v e-shope pri titule a aj Vás budeme informovať mailom o termíne dodania. Tovar odosielame prostredníctvom distribučnej spoločnosti LK Permanent.
 
4. Kedy mám uhradiť faktúru?
Faktúru je potrebné uhradiť po zaslaní faktúry mailom, lebo tovar bude odoslaný až po prijatí úhrady na náš účet do 10-tich pracovných dní. Ako VS uvádzajte vždy číslo faktúry.
 
5. Čo ak ma kuriér pri doručovaní tovaru nezastihol ?
Kuriér robí tri pokusy o doručenie, takže ak Vás nezastihol na prvýkrát pokúsi sa Vám tovar doručiť ešte dvakrát.